Alla inlägg under februari 2011

Av "Ulla" - 24 februari 2011 22:52

Jag har ju inte varit här på evigheter. Faktum är att jag har suttit massor framför tvn och datan att förskrova mig i mina intressen. Jag lever fortfarande under reklamen och det funkar. Jag älskar alla kanalers Play- men tycker det är SKAMLIGT av 5an att TA BETALT för vissa program. LÄGG NER! Ni kommer förlora på det för folk kommer hitta andra sätt.


Ett totalt underskattat program som det promotades alldelens för lite om är Stor i Japan som gick på 6an. Kolla in alla avsnitt här: http://www.tv6play.se/program/storijapan


Åker vi någonstans så blir det Japan! Jag VET att mångamånga vurmar för det japanska och jag är en av dem :) Jag har älskar mangakulturen sedan barnsben- över 20år snart och håller på att leta ett sätt att läsa japanska utan att det kostar skjortan. You can call me Miss Von Anka va!


Nä nu blev jag sugen på att se dem igen.     


さようなら



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards